HP Designjet T520 adalah plotter canggih untuk segala kebutuhan printing Anda.Menggunakan RAM 1 GB, untuk print yang lebih cepat dan fitur ePrint yang mampu untuk[...]
Jual Plotter HP Designjet T520
Posted on
Selasa, 27 Januari 2015
in
24 inch,
36 inch,
HP Designjet T520 ePrinter,
Jual,
Multi-Functional Plotter
by
Unknown
"HP Designjet T520 adalah plotter canggih untuk segala kebutuhan printing Anda."
Plotter yang masih terbilang baru ini miliki beberapa fitur baru yang tidak ada di seri sebelumnya. HP memakai touchscreen pada plotter ini sebagai panel control-nya. Bukan itu saja, fitur seperti ePrint menjadikan plotter ini mampu mencetak dari perangkat smartphone Anda.
Beberapa perombakan lain yang diberikan HP antara lain:
Jual Plotter HP designjet T520. Alasan beli di tokoplotter.com:
Beberapa perombakan lain yang diberikan HP antara lain:
- Menggunakan RAM 1 GB, untuk print yang lebih cepat.
- Penambahan perangkat Wi-Fi
- Resolusi cetak sampai 2400 dpi
- Printhead yang lebih tahan lama
- Cocok untuk segala kebutuhan (architectural, maps, photo, drawing)
Jual Plotter HP designjet T520. Alasan beli di tokoplotter.com:
- Harga terjangkau dan bisa nego.
- Garansi dari kami 6 bulan.
- Garansi resmi dari HP 1 tahun.
- Gratis kertas.
- Gratis biaya kirim.
- Gratis maintenance dan training.
- Tersedia back-up unit
- Gratis konsultasi.
- Full Support.
Spesifikasi:
Printing specifications | |
---|---|
Model size | T520 24-in: 24 in T520 36-in: 36 in |
HP ePrint | Yes |
Functions | |
---|---|
All-in-one functions |
Print Speed | |
---|---|
Mechanical print time, US D color image, Best mode, glossy | T520 36-in: 11.4 min/page T520 24-in: 16.3 min/page |
Mechanical print time, US D color image, Normal mode, glossy | T520 36-in: 9.1 min/page T520 24-in: 9.3 min/page |
Mechanical print time, US D color image, Draft mode, coated | T520 36-in: 1.1 min/page T520 24-in: 1.3 min/page |
Mechanical print time, US D color image, Normal mode, coated | T520 36-in: 3.8 min/page T520 24-in: 4.1 min/page |
Mechanical print time, US D color line drawing, Draft mode, plain | 35 sec/page |
Mechanical print time, US D b&w line drawing, Draft mode, plain | 35 sec/page |
US D color line drawings/hr, Draft mode, plain | 70 D prints per hour |
Mechanical print time, US D b&w line drawing, Draft mode, plain | 70 D prints per hour |
Mechanical print time, US D line drawing, Economode, plain | 70 D prints per hour |
Memory | |
---|---|
Memory, standard | 1 GB |
Hard disk | None |
Printing | |
---|---|
Print technology | HP Thermal Inkjet |
Print resolution, color | Up to 2400 x 1200 optimized dpi from 1200 x 1200 input dpi and Optimization For Photo Paper selected |
Print resolution, black | Up to 2400 x 1200 optimized dpi from 1200 x 1200 input dpi and Optimization For Photo Paper selected |
Non-Printable Area (imperial cut-sheet) | 0.2 x 0.67 x 0.2 x 0.2 in |
Ink types | Dye-based (C, M, Y); pigment-based (K) |
Ink cartridges | 4 (cyan, magenta, yellow, black) |
Maximum print length | 150 ft |
Line accuracy | +/- 0.1% |
Maximum black optical density | 2.10 maximum black optical density (8 L*min) |
Connectivity, standard | Fast Ethernet (100Base-T); Hi-Speed USB 2.0 certified; Wi-Fi |
Print languages, standard | HP-GL/2, HP-RTL, HP PCL 3 GUI, JPEG, CALS G4 |
Paper Handling | |
---|---|
Document finishing | Sheet feed; roll feed; input tray; automatic cutter |
Media types | Bond and coated paper (bond, coated, heavyweight coated, recycled, plain, bright white), technical paper (natural tracing, vellum), film (clear, matte), photographic paper (satin, gloss, semigloss, premium, polypropylene), self-adhesive (adhesive, polypropylene) |
Media sizes, standard | T520 24-in: 8.3 to 24-in wide sheets; 11 to 24-in rolls T520 36-in: 8.3 to 36-in wide sheets; 11 to 36-in rolls |
Rolls External Diameter | 3.9 in |
Media thickness (by paper path)*** | Up to 11.8 mil |
Compatible operating systems | |
---|---|
Compatible operating systems | Microsoft® Windows® 7 Ultimate/Professional/Home Premium, Windows Vista® Ultimate/Business/Home Premium, Windows® XP (32-bit, 64-bit) Professional/Home, Windows® Server 2008 (32-bit, 64-bit), Windows® Server 2008 R2, Windows® Server 2003 (32-bit, 64-bit); Mac OS X v 10.6, v 10.7, v 10.8; Citrix XenApp; Citrix XenServer; Linux (see http://www.hplip.net) |
Dimensions and weight | |
---|---|
Product dimensions (WxDxH) | T520 24-in: 38.9 x 20.9 x 36.7 in T520 36-in: 50.9 x 20.9 x 36.7 in |
Weight | T520 24-in: 75 lb T520 36-in: 86.4 lb |
What's included | |
---|---|
What's in the box | T520 36-in: HP Designjet T520 ePrinter; printhead; ink cartridges; printer stand; quick reference guide; setup poster; startup software; power cord T520 24-in: HP Designjet T520 ePrinter; printhead; introductory ink cartridges; printer stand; quick reference guide; setup poster; startup software; power cord |
Software included | HP Designjet Utility for Mac and Windows, HP Designjet ePrint & Share for Windows |
Warranty | One-year limited hardware warranty |
Price: Call
Tags: 24 inch, 36 inch, HP Designjet T520 ePrinter, Jual, Multi-Functional Plotter
Share this post:
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
0 komentar:
Posting Komentar